Daisypath Vacation tickers

Wednesday, January 2, 2013

Fear Factor

Hahah.. sudah beberapa ketika aku tidak menulis post..
bukan malas.. tapi sibuk ngan shooting semue.. skang lagi lah buzy ngan program Fear Factor.
ingat senang ke nak jadi pengacara.. muke nak kene cover.. pastu mekap tebal nak mampos..



ni gamba sebelom dn selepas make up..



sebelum
selepas


memang tak banyak beze pon.. tapi saje nak mekup.. bosan.. bhahahahah
harini hari las aku shooting sebab esok aku da nk kemas2 nak ade shhoting kat cherating plak..
cite pasal plkn.. bes dowh.. ye.. serius -.-

dapat tuala free, kasot free, baju free, spende aku lupe free ke tak..
kalw bole aku nak spender playboy.. seksi sket.. bhahah
pastu tido atas sofa.. -.- ape kaitan..


asal budak plkn kene botak.. pompuan tak kene plak..
tapi smalam aku mimpi muke aku botak.. hensem gak.. mcm Van Diesel..

lebih kurang camnih la aku mimpi smalam..
takpelah skali skale botak.. dapat buang kelimumur..
kalau org tanye cakap la baru balik umrah.. bhahahh
Beberepa hari yang lalu aku ke Melaka..
kat situ ade rumah..

...
aku pegi ngan Fahru dan Nasir..
tido umah Syahmi Manan.. Gangster.. serius..
bes la jugak.. tapi x de banyak gmba la.. tu yang tak besnye..
time aku dah cerahla tak banyak gamba..

syahmi manan
ni lah gangster.. tngk sweater da tau -.-

ni aku ngan fahru.. kacak an aku.. da tau da

ni nasir.. paling kacak.. serius x tipu2.. gi mane2 mesti dapat awek.. tengok btol2.. ade org tu.. bukan life jacket jeh..
Pastuh gi JB..
saje jumpe membe lame.. tidur rumah amir haziq
ruma die ade katil.. style an.

perempuan lagi ramai dri laki.. kalw nmpak baju terbang abaikan jeh.. anggap xde pape belaku..
habes je makan kat KAPTEN steambot.. kitorang balik umah..
tak lepak kat Restoran Aliff pon..
ni amir
bhahahah.. satu kete 8 orang.. jangan pecaye kalw xnk pecaye..
2 orang seat depan, 4 orang seat belakang, 2 orang bonet
jangan bagitau mak bapak.. nnti kitoang kene marah..

29 haribulan aku da balek terengganu..

pastu aku teruskan hidup seperti biase.. 
menunggu mase nak pegi PLKN.. tak saba.. serius.. wah!

bye

SELAMAT TAHUN BARU 2013

mulekan hari anda dengan melihat muka saya.. 

banyak banyak gamba ni paling kacak







No comments:

About Me