Daisypath Vacation tickers

Monday, December 29, 2014

setelah sekian lama

Ni first time aku tulis post dalam tahun ni.
Rase kekok pun ade. Malulah. eheww
Banyak dah berubah sebenanya. Kerajaan je la x berubah lagi
Last update pun tahun lepas.Tu pun awal tahun. ni dah nak masuk 2015
nak cite ape jadi tahun ni pun rase macam panjang sangat.

Tapi perubahan pertama yang korang perlu tahu ialah:

aku bukan macam ni lagi. ni muka perogol bersiri
haaaa muka ni susah sikit nak describe. dari jauh cam Tom Cruise.
ikut persepsi masing2. apa2 cadangn boleh dikemukakan di sini

Tu baru sikit. banyak lagi ni

aku sekarang study kat UniKL MFI. dah nak masuk sem 4 dah pun
macam biase ah. aku kene humban kat situ sorang2 lagi.
mane2 pegi mesti sorang2.
sesuailah lah dengan cogan kata aku : #brolonely

nah aku belanje sikit gamba batch aku PF12. walaupun sedikit. kami sangat. tak rapat bhahaha
aku je la kot. yang lain tak tahu lah. tapi ngan dakdak laki aku ok. tengok muka aku. kan nmpak awkward tu
salah satu penyebab ketidak rapatan ialah:
INILAH SEBABNYA BHAHAHAHA!!

rapat ke tak rapat, ni je lah membe yang aku ade nak bawak ke sana nanti

rumate aku skang pun dah baru.
aku duk bilik 2 orang je skang. dulu 6. time tu aku rajin sikit.
dulu dak bilik semua rajin study, terikut skali la. pegi surau. cehhh
ni bilik 2 orang memang tak jadi ape ah
risau gak ni result tak sampai2 lagi rumah. yang lain semua dah dapat. rumate pun dah lepas
aku? wallahualam

haaaa yang ni la rumate aku. yang pakai spek.
die budak subang jaya, memang ada gaya. macam hari2.
hari raya
















member baru, member baru gak. member lame tak dilupakan.

tapi kebanyakkan member sume duk joho
bukan nak kate takde member kat ganu ni. tapi member2 baik selalu dtg dari sekolah menengah
aku sekolah menengah kat johor. so kawn2 sume duk johor la

so. aku. seperti cogan kata aku: #brolonely

member2 kebanyakkan semuenye dah mempunyai kekasih hati
sedangkan Tobek punyai kekasih.
ini amat menggugat diriku.

tapi apa yang lebih memeritkan lagi. burung juga punyai kekasih.



aku? hanya menunggu sang wanita datang meminang. pejaddah?

aku sekarang dah meningkat dewasa. lagi beberapa hari aku dah nak masuk 20 tahun.
pehhh. matang siot aku.
penggunaan kata kata dalam blog ni pun dah banyak berubah.
kini. aku rasa aku lebih matang, kreatif, inovatif, dinamik dan siber.

tak sangka yang dah nak 20 tahun. nampak macam dah besa kan?
tapi entah la. rase macam budak2 lagi.
kalu dulu tengok 20 tahun tu macam dah besar gile doh.
ni. ape pon tada
ni semua disebabkan oleh sistem pendidikan di Malaysia yang membuatkan perkembangan IQ kanak2 di Malaysia menjadi perlahan berbanding dengan negara2 lain.
oleh itu yang berhormat. saya mencadangkan supaya susatu sistem seperti PT3 diwujudkan.
*tibe-tibe*

lepasni aku dah tak bergelar remaja lagi. aku seorang dewasa.
tetapi ada satu kekurangan.
janggut. tak tumbuh2 lagi dari dulu. ini amat menyedihkan aku.
apa guna umur 20 tapi janggut pun takde? PECITTTA?!

ikutakn hati. semua benda nak tulis.
tapi, ikut hati, mati
tu je lah kot nak tulis hari ni. tak tahu lah bile lagi aku nak bukak mende alah ni.

doakan kejayaan ku di dunia dan akhirat,




#PRAYFORSEM





No comments:

About Me